U15- TJ Žďár n. Sázavou 2:7 (1:3)

18.10.2015 09:00

branky :  2x V. Dobrovolný

Sestava  U15 : Vopršal Petr  Dobrovolný V.,  Dvořák M. , Hudec D., Švanda T., Žák M., Daniel F., Hájek J., Chroustovský F., Peňáz Š., Hudák V., Lhoták P., Požár D., Ptáček V., Vranka F.,    Skryja V,  Chalupa F. 


komentář: 

I.Hudák :  Dnešní zápas mne  jako diváka  moc  neuspokojil. Měl jsem pocit  že   tentokrát kluci  nehráli jako  tým. nebylo  dostatečné  nasazení. Makali dva tři kluci  a  ostatní tak trochu přihlíželi. Trochu  k tomu asi přispěl i vývoj  utkání- hosté  nás  školilil z efektivity. I když  rozhodně  neměli víc  míč  v držení  nebo nějakou převahu , tak  ze tří střel v prvním poločase  byly  tři goly. To mohlo kluky  dost  rozhodit. Nebo prostě kluci nechcou. Fotbal  je   podle mě hodně  o tom jak to má člověk srovnaný v hlavě  a mám pocit  že  dneska   měli kluci ze soupeře moc  velkej respekt  a strach . Mrzí mě  že ani  tak velký kluci  ještě nejsou schopni  dost komunikovat- nebo jsem  je alepsoň  moc  neslyšel- nemluví na sebe a mlčí. I to patří ke hře a na tak silnýho soupeře, jakým Žďár  je - i  takovéto drobnosti mohou výrazně  hru ovlivnit . 

Jak  se ti jevila  hra obranců - dnes jsme   dost inkasovali ? 

Já hodnotím  spíše  výkon celého týmu -  góly  na jednu nebo i druhou stranu jsou   vždy výsledkem   hry celého  týmu . Bylo by  zjednošující  říct, že  branky  v naší síti jsou  důsledkem špatné hry  obránců . Ne. Je to důsledek  špatné hry celého týmu. Soupeř  nás  převyšovat  v tom, jak byl rychlej při rozehře,  aktivní  při napadání . Stalo se  že  soupeř  rozehrával, a naši hráči se otočili a vraceli se k vlastní brance zády  k míči - samozřejmě  při rychlé rozehře  to je pak velký problém, protože  pak  vůbec naši hráči  o hře neví! Typicky-   brankář  vykopává míč  od branky- stane se že se to nepovede, ale protože spoluhráči - naši hráči  hru vůbec nesledují tak  míč  má okamžitě  a skoro bez boje  soupeř  a my už jen hasíme. Chyběl mi zájem o hru .

Je přesto někdo koho bys  chtěl pochválit?

Určitě  se mi líbil Pepa  -  dlouho jsem kluky  neviděl  a tak mě potěšilo jeho nasazení a   celková  hra . Také  Vojta  patřil k těm  co se  fakt  snažili celý zápas. Škoda  že  dnes  se k nim nepřipojili  i další .