U13 - FC Žďár n.Sázavou 2-5 (1-5)

18.10.2015 10:45

Branky: 17. Pulkrábek Martin, 35. Pulkrábek Martin

Sestava   U13 :  Mička J, Hudec L. , Dvořáček J., Štěpnička K., Červenka R., Bonaventura L. , Novák L., Dobrovolný T.,  Jícha M.,  Jirků A.,  Sochor M.,  Šiska V.,  Švanda T.,  Tlustoš  M. ,Pulkrábek M., Macháček T., 

 

komentáře: 

jak se ti líbil  dnešní zápas mladších kolegů?

David Hudec.:"První poločas se mi  fotbal líbil oboustranně , druhej poločas už míň. Myslím ale že kluci podali maximální výkon. V prvním poločase padaly sice goly, ale  myslím že  tentokrát  byly i trochu na vrub  brankářovi. Také po nedůrazu  uprostřed hřiště. Ale  jinak se mi zdála první polovina vyrovnaná jak nasazením tak i v celém průběhu poločasu. Dokonce si nemyslím že by naši byli o tolik horší. 

Ty jako brankář- jak hodnotíš  své kolegy   v tomto zápase?

Štěpán Raus: Bony  se mi dneska  líbil o trochu víc. Přišlo mi, že byl dnes  v brance jistější než Jirka, i když i on podal  dobrý výkon.  Z kluků se mi potom  líbil   určitě nejvíc Martin Pulkrábek , a  určitě i Tomáš Švanda- ten byl vzadu  jistej. 

D.H: Taky    se mi líbili  tihle  a taky   Tadeáš . No snad  to příště dopadne  líp i výsledkem.

děkuji za rozhovor 

 

foto na  :sfkvrchovina.rajce.net/U13_-_FC_Zdar_n.Sazavou_2-5_1-5_18.10.2015